piątek, 25 marca 2016

Hejka Alexonators ♡

Witam Was serdecznie na blogu poświęconym serialowi "Alex i spółka" oraz obsadzie serialu. Już wkrótce odbędzie się nabór do redakcji, a więc wyczekujcie. Może coś o mnie? Mam na imię Karina i mam 14 lat. Zapewne znacie mnie z aska: klik. Większość czytelników aska chciała bym założyła bloga, a więc oto i on. Jestem również założycielką snapa dla V-lovers (v-lovers123). Po tym jak ask, tak szybko zdobył popularność, postawiłam sobie kolejne wyzwanie, mianowicie: blog. Mam nadzieję, że będzie Was tu jeszcze więcej. Jest to pierwszy blog o tym serialu (chyba że jakimś trafem nie znalazłam takowego). Pamiętajcie, że Wasze komentarze i miłe słowa są ogromną motywacją do dalszego pisania. Liczę, że to, co będziemy tu dodawać się Wam spodoba i będziecie tu często wpadać. Jeżeli macie jakieś propozycje na posty to możecie pisać śmiało w komentarzach.
Pozdrawiam,
Karisia V-lover 

2 komentarze:

  1. Hejka! :D Przynajmniej będę miała źródło informacji! :D
    A tak przy okazji to zapraszam do siebie na bloga również na podstawie sitcomu Alex i spółka, tylko, że typu; opowiadanie/fanfiction ;)

    http://demonio-princesa.blogspot.com/

    P.s. Już dodałam się do obserwatorów ;*
    Pozdrawiam!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mogę Ci coś zaproponować to chętnie bym coś przeczytała o aktorze grającym Christiana :D

      Usuń