czwartek, 31 marca 2016

Poznaj ją bliżej, czyli 25 faktów Ele

Mam dla Was kolejny post z serii o ciekawostkach na temat obsady. Dziś przyjrzymy się bliżej Eleonorze Gaggero, czyli serialowej Nicole. Przedstawiam Wam 25 faktów o Ele, dzięki którym może bardziej ją polubicie. A więc zapraszam do posta.

1. Eleonora Gaggero.
2. Ele.
3. Urodzona 20.11.2001 roku.
4. Ma młodszą siostrę.
5. Kocha czytać.
6. Jej ulubiona książka to "Papierowe miasta"
7. Jest fanką 1D.
8. Z zespołu najbardziej lubi Harrego.
9. Jej ulubiona potrawa - naleśniki z czekoladą.
10. Mając 3 lata zaczęła się uczyć tańczyć.
11. W dzieciństwie była bardzo nieśmiała, więc rodzice zapisali ją na zajęcia aktorskie.
12. Chciałaby napisać własną książkę.
13. Lubi imprezować.
14. Ma snapchata
15. Z przyjaciółmi z serialu spotyka się również poza planem.
16. Przyjaźni się z Beatrice.
17. Ma taki sam wisiorek jak Bea.
18. Gdy miała 8 m-cy nauczyła się chodzić.
19. W 2011 roku została zauważona przez media.
20. W 2014 zagrała w filmie "Fratelli Unici"
21. Nie lubi się malować.
22. Ma kota z którym miała sesję zdjęciową.
23. Jest modelką.
24. Ele poznała Beatrice na castingu do reklamy.
25. Jej znajomi twierdzą, że jest podobna do roli Nicole.

Jak się Wam podoba post? Poznaliście bliżej Ele? 


P.S. Chciałam Was prosić o komentowanie postów, bo wiem, że czytacie, a wasze komentarze to dla mnie wielka motywacja. Chcę wiedzieć, czy to co robię, się Wam podoba i chcecie więcej :)

1 komentarz:

  1. Dowiedziałam się o Ele kilku nowych rzeczy. Jestem podobna do niej w punkcie 10, 12, 13. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń