poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wyniki naboru + organizacja

Hejka słoneczka! Wiem, że ostatnio nie było postów a moje udzielanie się było mniejsze za co przepraszam Was naprawdę bardzo mocno. Ale mam dla was 2 świetne informacje! Wyniki naboru oraz to, że wracam z jeszcze większym zapałem.

Dostałam 7 naprawdę świetnych zgłoszeń. Było trochę trudno wybrać te odpowiednie osoby. Jedno zgłoszenie naprawdę mnie zafascynowało i dlatego właśnie ta osoba dołączy do redakcji (na razie na dwutygodniowy okres próbny). Tą osoba jest nikt inny jak:

Martyna Pietrzyk

Gratuluję serdecznie i czekamy na Twoje posty. 
Jeżeli chodzi i organizację to tu poruszę parę kwestii:
1. Komentujcie - to jedna z ważniejszych rzeczy. Każdy Wasz komentarz to motywacja. 
2. Propozycje - składajcie Wasze propozycje na asku i stworzonej do tego zakładce. Ten blog jest dla Was
3. Jakie posty lubicie najbardziej?
4. Jest tu ktoś kto robi szablony? Wiele osób skarżyło się, że szablon się nie podoba albo, że się nie wyświetla. 
5. Na asku są częste pytania o mnie. Czy chcecie abym zrobiła #tag poznaj mnie bliżej? 

To chyba tyle :) Pozdrawiam, a Martynę proszę o kontakt.

4 komentarze: