sobota, 2 kwietnia 2016

Poznaj ją bliżej, czyli 25 faktów o Beatrice

Witam! Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną serię ciekawostek o obsadzie. Tym razem poznacie bliżej Beatrice, czyli serialową Emmę. Mam nadzieję, że przybliżę Wam jej postać lub dopowiem więcej. Jeżeli Was to interesuje, to zapraszam do dalszego czytania.


 1. Beatrice Vandramin
2. Urodzona 15 czerwca 2000 roku
3. Urodziła się w Mediolanie
4. Ma brata
5. Od małego jest modelką
6. Ma snapchata
7. Ma swoją stronę internetową
8. Przyjaźni się z Ele
9. Spotykała się z Federico Russo
10. Chce w przyszłości dużo podróżować
11. Jej mama ma na imię Morena, a tato Alberto
12. Studiuje języki obce
13. Uczęszcza do liceum języków obcych
14. Uważa, że show biznes nie jest łatwy
15. Jej ulubiony piosenkarz - Justin Bieber
16. Ulubiona piosenkarka - Demi Lovato
17.Umie grać na gitarze i fortepianie
18. Ulubiony gatunek muzyki - pop
19. Już w dzieciństwie śpiewała różne piosenki przed komputerem
20.Twierdzi, że jest bardzo podobna do Emmy
21. Jej brat często prosi ją o autograf dla swoich znajomych
22. Czuje dreszcze podczas nagrywania piosenek
23. Uważa, że praca to wielka odpowiedzialność
24. Bardzo często dodaje zdjęcia na instagrama
25. Jej znak zodiaku to bliźnięta


Podobało się Wam? Macie coś wspólnego z Beatrice?

Kochani, ja proszę o wyrażanie opinii na temat postów. Jeden komentarz to dla Was kilka chwil,a dla mnie ogromna motywacja do dalszego działania. 

5 komentarzy:

  1. Super post. Czekam na nią w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA
    http://demonio-princesa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i Bea jesteśmy do siebie dość podobne, np. W fakcie 19. Mam nadzieję, że obsada odwiedzi wkrótce Polskę. Super post! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ją lubię. Cudowny wpis! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń